Retur & ombytning

Enter the billing last name and email/ZIP as in the order billing address.

* Obligatoriske felter

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret) Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret) 
Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du;a) har modtaget din vareb) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvisc) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved kriftlig besked på e-mail: sales@betterfelt.com I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
ReturneringDu skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind i den originale emballage med alle etiketter i hel stand.Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Tæpper bestilt og leveret på mål specificeret af kunden selv, er undtaget fortrydelsesretten.
Varens stand, når du sender den returDu hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.  Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Tilbagebetaling af købsbeløbetHvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til: 
Anpartsselskabet betterfelt.comKarlsbergvej 858940 Randers
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.
Hvad skal jeg sende med tilbage? Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes vedlægger besked om følgende; Eventuelle ønsker for ombytning. Årsag til returneringen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. 

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret) 
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på www.betterfelt.dk eller een af vore andre web shops har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostningerEr reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. 
Varen sendes til:Anpartsselskabet betterfelt.comKarlsbergvej 858940 Randers SV
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:Navn, adresse, telefon og e-mail, samt ordrenummer eller faktura.Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. 
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.